جمعه 19 ارديبهشت 1399
11:39
نانیشا

موسسه حقوقی داتیکان در شهریور ۱۳۹۴ به ابتکار جمعی از نخبگان حقوقی برای نزدیک کردن خدمات حقوقی به نیازهای جامعه تاسیس شد.

به گزارش تدبیر، بنابر اعلام موسسه حقوقی داتیکان، ارائه خدماتی همچون مشاوره حقوقی رایگان به صورت آنلاین تلفنی و حضوری، تفکیک تخصصی وکلا بر اساس پرونده‌ها، ارائه و فروش اسناد حقوقی به منظور پاسخگویی به نیازهای روز جامعه، از فعالیت‌های این مجموعه در سال‌های اخیر بوده است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بسیاری از متقاضیان خدمات حقوقی، دریافت مشاوره حقوقی دقیق پیش از تشکیل پرونده و اقدام حقوقی است. داتیکان با ترکیبی از وکلای جوان و باتجربه متخصص و متبحر که برخی از آن‌ها رتبه‌های برتر آزمون وکالت هستند؛ این اطمینان را به مراجعین می‌دهد که مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین و حضوری به وسیله افراد متخصص انجام شود و بهترین خدمات در اختیار ایشان قرار گیرد. در گروه حقوقی داتیکان، هر پرونده ابتدا در مجمع وکلای مجموعه مطرح می‌شود و پس از تعیین حوزه تخصصی، به کارگروه مشخص آن واگذار می‌گردد تا بهترین و متخصص‌ترین وکلا در آن پرونده مشغول به کار شوند.


[ بازدید : 28 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ ایکیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]