دكوراسیون مدرن برای آپارتمان‌های كوچك

چهارشنبه 20 تير 1397
22:23
نانیشا
دكوراسیون مدرن برای آپارتمان‌های كوچك

دکوراسیون آپارتمانهای کوچک به دلیل محدوديت فضا یکی از چالشهای زندگی مدرن است که منجر به تغيير سبك زندگي در ساليان اخير شده است. چيدمان آپارتمانهاي كوچك امروزي يك از دغدغههاي اصلي زندگي در شهرهاي بزرگ است. چيدمان صحيح و انتخاب وسايل منزل متناسب با فضاي محدود آپارتمانهاي امروزي علاوه بر ايجاد محيط دلپذير و خوشايند براي زندگي، نيازهاي كاربردي زندگي را نيز مرتفع ميكند. ولي براستي مناسبترين راه براي دكوراسيون خانههاي كوچك چيست؟

لوازم منزل كه در گذشته استفاده میشده و به صورت حجيم، غير كاربردي و تزئيني طراحي و ساخته شده است در دكوراسيونهاي خانههاي كوچك امروزي كاربردي ندارد. رويكرد اصلي در انتخاب وسايل منزل و دكوراسيون امروزي انتخاب كاربردي و چند منظوره در عين زيبايي و سادگي است. شركت سوئدي آيكيا با شناسايي هوشمندانه اين نياز، لوازم منزل اعم از آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و پذيرايي را طراحي و تولید کرده است.

ايكيا (IKEA) با سابقه بیش از هفتاد سال در تولید لوازم خانگی، از سال 2008 تا کنون بزرگترين توليد كننده لوازم منزل غير برقي در دنيا است. بالغ بر 12000 نوع کالای مختلف مربوط به دکوراسیون و لوازم خانگی در نزدیک به 400 فروشگاه بزرگ فروش در شصت کشور دنیا، اقبال عمومی مردم در سرتاسر جهان را به این برند نشان می دهد.

صندلي و مبلمان تاشو، مبلمان تخت خواب شو، تخت خواب‌هاي كمجا، انواع ميزها با ظرفيت مختلف و مصنوعات چوبي همگي از لوازم اصلي دكوراسيون آيكيا هستند كه حداكثر استفاده مؤثر از فضاي داخلي منزل، سادگي و زيبايي طراحی در آنها رعايت شده است. انواع شلفها، جداكنندههاي فضاي داخل كمد، اسكابها و قفسههاي نگهدارنده همگي ايدههاي خلاقانه ايكيا براي استفاده حداكثري از فضاهاي موجود روي ديوارها، داخل كمد و ديگر فضاهاي محدود زندگي هاي امروزي است.

محصولات آیکیا، سادگی مدرنی را به زندگی های امروز هدیه کرده که لازمه زیستن در قرن بیست و یکم است. طراحي مدرن و همزمان ساده محصولات آيكيا علاوه بر افزايش كارايي لوازم منزل، برداشت مدرن از دكوراسيون و آرامش بصري براي ارتباط با اين محصولات در مدت طولاني را به دنبال دارد.

منبع: فروشگاه اینترنتی پرسه بازار


[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به وبلاگ ایکیا است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]